Sunday 22 February 2009

MADAGASCAR CAKE : 1 ORDER @ FINLAND


My 1 customer, Faizah..hehehe...below is her comment in my fotopages & facebook:
Aku ngan anak2 suka sgt kek ko kali ni, aku rasa kek ni lg sedap dr kek yg muzamir tu hehe..betul, tekstur dia walaupun tak mampat tp tak terlalu ringan, dan cream dia mmg ok2 je, suka sgt!sedap, dan aku rasa sesuaila ko letak peach dlm kek tu.. td masa nk balik dr opis aku teringat nk mkn kek ko je yg dlm peti ais tu heheh..skang tinggal sket je lagi, aku bg sikit kat nagy smlm masa g melawat baby dia hehehe:) thanks a lot yani!keep it up!!

Yanii..aku suka kek tu!!mmg sedapp bangattttt..dan butter cream dia mmg aku sukaaaa, tak manis sgt dan tak berminyak.aku rasa kalau nanti aku nk tempah kek dr ko lg kan, aku nk request butter cream camtu gak!!sodapppp..kiitossss yani!!





Order from Faizah for her 2 lovely daughter, Zahirah (4/2) & Sakinah (23/2). Happy bday gals!!!

Choc sponge cake + peach & bc filling + bc + piping gel for d pic.

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin